Typologie mediálních publik

Mediální publikum je množina individuí, kteří se účastní (na jednom místě či rozptýleně v prostoru a/nebo v čase):

  1. plánovaného mediálního sledování
  2. veřejně prováděné či dostupné činnosti
  3. zejména světského charakteru
  4. do značné míry dobrovolně
  5. v nějakém fyzickém či sociálním kontextu,
  6. který nemusí být totožný s kontextem vzniku samotného mediálního sdělení

Blíže o jejich typologii, historických přístupech a pojetí mediálních publik napříč časem se dočtete v následující prezentaci.   Příspěvek byl přednesen v rámci cyklu přednášek Úvod do studia komunikace na Fakultě sociálních věd univerzity Karlovy dne 15.4.2014 s laskavým přispěním Prof. Jana Jiráka.

Advertisements
Příspěvek byl publikován v rubrice Uncategorized se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s