Instagram jako prodloužená ruka Facebooku

Konference Digital Briefing 2014

Po letech si mě na FSV UK pustili na Mediálních studiích do kožichu, tedy rozumějte na postgraduál, a v rámci svého projektu se chci zaměřit na to, jakým způsobem se proměňuje zpodobňování digitální reality prostřednictvím filtrů Instagramu a dalších obrazových sociálních sítí v čase, a jakým způsobem se takto mění jejich informační hodnota.

Jako první veřejný příspěvek k tématu jsem měl tu čest uzavírat výše uvedenou konferenci – viz video níže – a můžu vám říct, že stát sám na stagi v sále plném lidí je zase něco docela jiného než mít příspěvek na semináři.


Téma přednášky:
Instagram jako budoucí prodloužená ruka Facebooku?
Co očekávat od sociální sítě, kterou loni Facebook koupil za miliardu dolarů a lze ji vůbec využít pro marketingové účely?

Reklamy
Příspěvek byl publikován v rubrice Uncategorized se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s